Otázky a odpovede

 

  1. Koberce mi nepasují, jak je mám reklamovat?

Na prošetření reklamace potřebujeme vidět, že koberce nepasují ve Vašem vozidle. Je pro nás pochopitelné, že přijet k nám Vaším autem a ukázat nám, že koberce nejsou vhodné by bylo pro Vás obtížné a proto je třeba v prvé řadě je nafotit přímo ve vozidle a zvlášť celý komplet mimo vozidlo. Nefoťte a nesrovnávejte naše koberce s původními, které máte, protože naše koberce nejsou kopií originálu a proto jejich tvar nemusí být s nimi totožný. Naše koberce musí ale vyplňovat celý prostor pod nohama. Nafoťte také Technický průkaz Vašeho vozidla, jedná se o datum výroby a typ vozidla. Všechny obrázky nám pak zašlete na e-mail: obchod@kobereckydoauta.cz.

 

  1. Jak mám správně vybrat zboží (koberce, vanu) do mého vozidla?

Je to jednoduché, začněte od výběru značky, poté zvolte model auta, při výběru si všimněte všechny možné označení (kombi, hatchback, sedan..) a na závěr si najděte rozmezí roku výroby, ke kterému Vaše vozidlo připadne. Např. označení 2015-……, znamená rozmezí od r. 2015- doposavad.

 

  1. Nejsem si jistý, zdali jsem si vybral správné zboží?

Napište nám na náš e-mail obchod@kobereckydoauta.cz veškeré údaje o Vašem vozidle – značku, model, rok výroby, dodatečné označení typu. My Vám to prověříme a budeme Vás kontaktovat.

 

  1. Mám specifický model auta, co s tím?

Pokud máte specifický model vozidla, pro který nemáme šablony v naší databázi, můžete obkreslit prostor uvnitř auta, nebo původní koberce na libovolný papír a poslat nám na naši adresu: Ing. Aleksander Platek, Autokobercenamiru.cz, ul. Slezská 18, 737 01 Český Těšín. My Vám dle daných, zaslaných šablon (měřítko 1:1) nové autokoberce vyrobíme. Za tuto službu si účtujeme navíc 50,-Kč.

 

  1. Ve Vašem e-shopu jsem nenašel zboží pro mé auto?

Pokud jste nenašel zboží pro Vaše auto, nezoufejte, nic není ztraceno, je možné, že již máme šablony pro Vaše vozidlo, jen nejsou ještě zavedené v našem e-shopu, nebo Vám nabídneme Vámi požadované zboží  od našich dalších výrobců, které ho dle prověření nabízejí. Stačí nám jen napsat na náš e-mail: obchod@kobereckydoauta.cz a my Vám dáme vědět. Z naší zkušenosti je 90% šance, že Vám poptávané zboží najdeme.

 

  1. Chtěl bych Vaše koberce jako dárek a umístit na nich svůj vlastní potisk.

Není problém, můžete si na kobercích nechat vyšít nápis, jaký chcete. Hlavně, aby nebyl moc složitý a ne vícebarevný. Za příplatek vyšíváme max. 2barvy. Pokud chcete nápis i na zadní koberce, není problém, za příplatek ho také můžeme na zadní koberce vyšít.

 

  1. Můžu na kobercích umístit logo?

Na autokobercích si můžete nechat vyšít logo dle Vašich představ, které ale nemůže být složité a vícebarevné, za příplatek může být max. 2barevné. Originál loga automobilek, když nejsme originál výrobci, na koberečky umísťovat nemůžeme.

 

  1. Nepasuje mi uchycení. Ve svém vozidle mám kulaté (otvor uvnitř) a dostal jsem oválné.

Není problém dané uchycení vyměnit, je zacvakávací a koberce jsou nepáratelné. Napište nám jen, kolik ks chcete zaslat a my Vám je zvlášť na Vaši adresu odešleme.

 

  1. Koberce od Vás nemají fixaci a původní měly.

Stává se, že fixaci na koberce neumísťujeme z důvodu rozdílných roztečí umístěných pro totožný model auta. Na přání můžeme dodat uchycení zvlášť, jen potřebujeme upřesnit, zdali má být kulaté nebo oválné (otvor uvnitř).  Koberce jsou nepáratelné a samotná montáž fixace je velice jednoduchá. Máme Video-návod na našich stránkách: https://www.autokoberce-vanydokufru.cz/Navod-montaze-fixace-a3_27.htm

 

  1. Mohl bych si objednat jen jeden koberec k řidiči, nebo jen přední koberce?

Ano, můžete si objednat je jeden koberec k řidiči nebo dva přední koberce zakázkové textilní. U gumových koberců to nelze, u nich si můžete objednat pouze celé sady. Pokud si tedy u textilních koberců přejete objednat pouze 1 nebo 2 koberce, je to třeba napsat při objednávání v našem e-shopu do kolonky Poznámky, co si přejete, a i když se Vám objednávka vygeneruje za celou sadu koberců, my si to již u nás upravíme a vyrobíme jen to, co si přejete. Cena za koberec k řidiči je 35% z celkové ceny koberců a cena za přední koberce je 70% z celkové ceny koberců.

 

  1. Jak si mám sám namontovat fixaci?

Montáž fixace je velice jednoduchá, provedete si jen otvory tam, kde potřebujete (koberce jsou nepáratelné) a fixaci do nich zacvaknete, viz Video-návod na našich stránkách: https://www.autokoberce-vanydokufru.cz/Navod-montaze-fixace-a3_27.htm

 

  1. Jak dlouho se čeká na výrobu koberců?

Na výrobu koberců se čeká od 1 – 2 týdnů.

 

  1. Mohl bych obdržet Dárkový kupón, který bych předal jako dárek?

Ano, pro naše zboží můžete obdržet Dárkový kupón. Zákazník si v rámci kupónu sám vybere kvalitu, barvu materiálu a barvu obšití. Může si také sám zvolit vlastní text nebo logo, jeho barvu, které pak umístíme na kobercích. Loga a texty musí splňovat naše podmínky napsané na našich www stránkách v Objednávkovém formuláři. Na Dárkovém poukazu můžeme umístit Vámi zadaný text typu – Jméno, Příjmení obdarované osoby spolu s věnováním. Cena Dárkového kupónu je 1300,-Kč. Zahrnuje kromě výše popsaného také dopravu. Pro objednání Dárkového kupónu nás kontaktujte na mailové adrese obchod@kobereckydoauta.cz, kde nám prosím napište adresu, kam máme daný Dárkový kupón zaslat a také Vámi zvolený text, který bude daný kupón obsahovat. Po obdržení Vaší objednávky Vám vygenerujeme pokyn k platbě a po připsání dané částky na náš účet Vám zašleme Dárkový kupón s pokyny, jak ho využít. Vámi obdarovaná osoba s použitím Dárkového poukazu bude moct provést v kterémkoliv z našich e-shopů a s autokoberci nákup zboží bez placení.

 

  1. Kolik stojí přeprava?

Poštovné a balné při platbě předem stojí 89,-Kč a při platbě na dobírku 169,-Kč.

 

  1. Můžu vrátit zboží ve 14-ti denní zákonné lhůtě pro vrácení zboží bez uvedení jakéhokoliv důvodu?

Bohužel, nelze vrátit textilní koberce a textilní vany, jelikož to není skladové zboží a vyrábíme je dle přesné specifikace zákazníka, který si sám zvolí barvu, obšití koberce a popř. potisk. Je to v souladu se Zákonem a s našimi Obchodními podmínkami, které jste museli, nebo musíte odsouhlasit při sestavování objednávky – bod č. 8 Odstoupení od kupní smlouvy.

 

  1. Koberce mají jiný tvar než prvotní originální.

V našem e-shopu neprodáváme kopie originálních autokoberců. Prodáváme přesně padnoucí koberce do vnitřního prostoru vozidla. Mohlo by se zdát, že by měly být totožné s originály, ale z naší zkušenosti to tak nemusí být a přesto naše autokoberce často pasují ve vnitřním prostoru lépe než originály.

 

 

  1. Jaký je rozdíl v jednotlivých typech textilních koberců?

Popis jednotlivých typů autokoberců najdete na našich stránkách: http://www.kobereckydoauta.cz/material_autokoberecku.html.

 

  1. Jaká je trvanlivost koberců?

 

Běžným používáním Vám vydrží mnoho let. Samozřejmě u profesionálních řidičů, kteří se neřadí k těm běžným, to opotřebování probíhá rychleji.

 

  1. Jak mám koberce ošetřovat?

 

Naše koberce jsou jednoduché na údržbu. Stačí jen protřepat a dle potřeby vyluxovat. U extrémního zašpinění je možné je vlhkým hadříkem nebo jemným kartáčem dodatečně pročistit.

Pozor! Neperte koberce v pračce a už vůbec nepoužívejte tlakovou myčku. Dejte si také pozor na agresivní čisticí prostředky. Při nedodržování upozornění výše může dojít k nenávratnému poškození autokoberců a ztrátu záruky.